• כל רכישה באתר/בחנות מהווה הסכמה לתנאי התקנון
  • “אולפון יבוא וסחר” שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
  • כל רכישה מהווה אישור והסכמה לכך שתקנון החברה נקרא והובן.
  • “אולפון יבוא וסחר” שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל הזמנה.
  • צוות האתר עושה ככל שביכולתו על מנת לעדכן את האתר (מלאי, מוצרים, מחירים, מבצעים וכו’) לעתים כמו כל בן אנוש גם אנחנו טועים! (ט.ל.ח)
  • חשוב לציין כי מפרט המוצרים נלקח מאתרים חיצוניים ומסתמך עליהם אולם חשוב לציין שכל טעות בפרסום לא מחייבת את “אולפון יבוא וסחר” או היצרניות (ט.ל.ח)
  • תמונות וסרטי הוידאו באתר הם לצורך המחשה בלבד!
  • החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
  • המחירים באתר אינם כוללים מע”מ, בחשבונית הלקוח יחויב מע”מ כחוק.
  • שעות פעילות החנות הם בימים ראשון עד חמישי מהשעה 8:00 עד 18:00, ימי שישי וערבי חג: משעה 8:00 ועד 13:00
  • ימי עסקים נחשבים ימים ראשון עד חמישי בלבד ואינם כוללים ערבי חג ו/ או חול המועד.
  • האתר הינו להזמנות בלבד ואין על הלקוח לציין שום אמצעי תשלום כזה או אחר באחד מאזורי האתר.
  • האתר הינו לבעלי עסקים בלבד (B2B) והמחירים בו מוצגים ללקוחות רשומים בלבד.

ביטולים והחזרות

  1. ביטול/החזרת מוצר יינתן כשובר זיכוי במערכת – בתנאי שהפריט הוחזר בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלתו, ללא שימוש, פגם או נזק, כשהוא סגור באריזתו המקורית בלבד.
  2. לא ניתן להחזיר מוצר שנקנה במכירת חיסול/מבצע וכדומה.
  3. על כיסויים ומגני מסך אין כלל החזרות וזיכויים לפרט מוצר שהגיע פגום והלקוח הודיע לנו כ- 48 שעות מקבלת הסחורה.
  4. “אולפון יבוא וסחר” שומרת לעצמה את הזכות לבחור ולהפעיל שיקול דעת בעת החזרת מוצרים וזיכויים.
  5. ניתן לקרוא בהרחבה ב”תקנון החזרות, זיכויים וחזרות

משלוחים

  1. הספקת מוצרים:
    • אספקת המוצרים הינה בימים ראשון עד חמישי ללא ימי שישי, ערבי חג וחול המועד.
    • אספקת המוצרים מתבצעת ע”י חברת שליחויות חיצונית, קבלת המשלוח הינה עד 2 ימי עסקים.
    • כמו כן כחלק ממתן השירות ללקוחותינו אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לספק את הסחורה בהקדם.
    • אין אנו אחראים על עיכובים באספקת המשלוח אשר באחריות חברת המשלוחים.
    • עם זאת נעמוד תמיד לצד הלקוח על מנת לתת שירות וסיוע ככל שניתן
  2. עלויות משלוח:
    • הזמנה מתחת ל- 1,000 ש”ח הלקוח יחויב בעלות משלוח בסך 30 ש”ח.
    • הזמנה שמעל- 1,000 ש”ח (ללא חישוב עלות מוצרי JBL) משלוח חינם.

אחריות

  1. האחריות היא על מוצרים דיגטלים בלבד
    • אחריות על מוצרי Apple תינתן במעבדת השירות של Apple בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
    • אחריות על מוצרי Samsung תינתן בנקודות השירות של Samsung בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
    • אחריות על מוצרי JBL תינתן בנקודות השירות של JBL בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
    • אחריות על מוצרי SanDisk/Seagate/WesternDigital תינתן בנקודות השירות של “קבוצת ח.י” בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
    • אחריות למוצרי Xiaomi למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות למוצרי Philips למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות למוצרי HP למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות על מוצרי Fineblue (יבואן רשמי בלבד) למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות על מוצרי BeeTech – מותג הבית שלנו למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות על מוצרי KingShark – מותג הבית שלנו למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות על מוצרי Buffalo United – מותג הבית שלנו למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות על אוזניות עם חוט (ללא מותג) למשך 3 חודשים.
    • אחריות על כבלים (ללא מותג) למשך 6 חודשים.
    • אחריות על מוצרים ואוזניות ללא מותג:
      • עלות המוצר מתחת ל- 70 ש”ח – אחריות במשך 3 חודשים.
      • עלות המוצר מעל ל- 70 ש”ח – אחריות למשך 12 חודשים.
  • האחריות אינה מכסה שבר ו/או קרע!