- כל רכישה באתר/בחנות מהווה הסכמה לתנאי התקנון
- “אולפון יבוא וסחר” שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
- כל רכישה מהווה אישור והסכמה לכך שתקנון החברה נקרא והובן.
- “אולפון יבוא וסחר” שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל הזמנה.
- צוות האתר עושה ככל שביכולתו על מנת לעדכן את האתר (מלאי, מוצרים, מחירים, מבצעים וכו’) לעתים כמו כל בן אנוש גם אנחנו טועים! (ט.ל.ח)
- חשוב לציין כי מפרט המוצרים נלקח מאתרים חיצוניים ומסתמך עליהם אולם חשוב לציין שכל טעות בפרסום לא מחייבת את “אולפון יבוא וסחר” או היצרניות (ט.ל.ח)
- תמונות וסרטי הוידאו באתר הם לצורך המחשה בלבד!
- החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
- המחירים באתר אינם כוללים מע”מ, בחשבונית הלקוח יחויב מע”מ כחוק.
- שעות פעילות החנות הם בימים ראשון עד חמישי מהשעה 8:00 עד 18:00, ימי שישי וערבי חג: משעה 8:00 ועד 13:00
- ימי עסקים נחשבים ימים ראשון עד חמישי בלבד ואינם כוללים ערבי חג ו/ או חול המועד.
- האתר הינו להזמנות בלבד ואין על הלקוח לציין שום אמצעי תשלום כזה או אחר באחד מאזורי האתר.
- האתר הינו לבעלי עסקים בלבד (B2B) והמחירים בו מוצגים ללקוחות רשומים בלבד.
ביטולים והחזרות
- ביטול/החזרת מוצר יינתן כשובר זיכוי במערכת – בתנאי שהפריט הוחזר בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלתו, ללא שימוש, פגם או נזק, כשהוא סגור באריזתו המקורית בלבד.
- לא ניתן להחזיר מוצר שנקנה במכירת חיסול/מבצע וכדומה.
- על כיסויים ומגני מסך אין כלל החזרות וזיכויים לפרט מוצר שהגיע פגום והלקוח הודיע לנו כ- 48 שעות מקבלת הסחורה.
- “אולפון יבוא וסחר” שומרת לעצמה את הזכות לבחור ולהפעיל שיקול דעת בעת החזרת מוצרים וזיכויים.
- ניתן לקרוא בהרחבה ב”תקנון החזרות, זיכויים וחזרות“
משלוחים
- הספקת מוצרים:
- אספקת המוצרים הינה בימים ראשון עד חמישי ללא ימי שישי, ערבי חג וחול המועד.
- אספקת המוצרים מתבצעת ע”י חברת שליחויות חיצונית, קבלת המשלוח הינה עד 2 ימי עסקים.
- כמו כן כחלק ממתן השירות ללקוחותינו אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לספק את הסחורה בהקדם.
- אין אנו אחראים על עיכובים באספקת המשלוח אשר באחריות חברת המשלוחים.
- עם זאת נעמוד תמיד לצד הלקוח על מנת לתת שירות וסיוע ככל שניתן
- עלויות משלוח:
- הזמנה מתחת ל- 1,000 ש”ח הלקוח יחויב בעלות משלוח בסך 30 ש”ח.
- הזמנה שמעל- 1,000 ש”ח (ללא חישוב עלות מוצרי JBL) משלוח חינם.
אחריות
- האחריות היא על מוצרים דיגטלים בלבד
- אחריות על מוצרי Apple תינתן במעבדת השירות של Apple בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
- אחריות על מוצרי Samsung תינתן בנקודות השירות של Samsung בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
- אחריות על מוצרי JBL תינתן בנקודות השירות של JBL בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
- אחריות על מוצרי SanDisk/Seagate/WesternDigital תינתן בנקודות השירות של “קבוצת ח.י” בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
- אחריות למוצרי Xiaomi למשך 12 חודשים מלאים.
- אחריות למוצרי Philips למשך 12 חודשים מלאים.
- אחריות למוצרי HP למשך 12 חודשים מלאים.
- אחריות על מוצרי Fineblue (יבואן רשמי בלבד) למשך 12 חודשים מלאים.
- אחריות על מוצרי BeeTech – מותג הבית שלנו למשך 12 חודשים מלאים.
- אחריות על מוצרי KingShark – מותג הבית שלנו למשך 12 חודשים מלאים.
- אחריות על מוצרי Buffalo United – מותג הבית שלנו למשך 12 חודשים מלאים.
- אחריות על אוזניות עם חוט (ללא מותג) למשך 3 חודשים.
- אחריות על כבלים (ללא מותג) למשך 6 חודשים.
- אחריות על מוצרים ואוזניות ללא מותג:
- עלות המוצר מתחת ל- 70 ש”ח – אחריות במשך 3 חודשים.
- עלות המוצר מעל ל- 70 ש”ח – אחריות למשך 12 חודשים.
- האחריות אינה מכסה שבר ו/או קרע!