• כל רכישה באתר/בחנות מהווה הסכמה לתנאי התקנון
  • “אולפון יבוא וסחר” שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
  • כל רכישה מהווה אישור והסכמה לכך שתקנון החברה נקרא והובן.
  • “אולפון יבוא וסחר” שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל הזמנה.
  • צוות האתר עושה ככל שביכולתו על מנת לעדכן את האתר (מלאי, מוצרים, מחירים, מבצעים וכו’) לעתים כמו כל בן אנוש גם אנחנו טועים! (ט.ל.ח)
  • חשוב לציין כי מפרט המוצרים נלקח מאתרים חיצוניים ומסתמך עליהם אולם חשוב לציין שכל טעות בפרסום לא מחייבת את “אולפון יבוא וסחר” או היצרניות (ט.ל.ח)
  • תמונות וסרטי הוידאו באתר הם לצורך המחשה בלבד!
  • החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
  • המחירים באתר אינם כוללים מע”מ, בחשבונית הלקוח יחויב מע”מ כחוק.
  • שעות פעילות החנות הם בימים ראשון עד חמישי מהשעה 8:00 עד 18:00, ימי שישי וערבי חג: משעה 8:00 ועד 13:00
  • ימי עסקים נחשבים ימים ראשון עד חמישי בלבד ואינם כוללים ערבי חג ו/ או חול המועד.
  • האתר הינו להזמנות בלבד ואין על הלקוח לציין שום אמצעי תשלום כזה או אחר באחד מאזורי האתר.
  • האתר הינו לבעלי עסקים בלבד (B2B) והמחירים בו מוצגים ללקוחות רשומים בלבד.

ביטולים והחזרות

  1. ביטול/החזרת מוצר יינתן כשובר זיכוי במערכת – בתנאי שהפריט הוחזר בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלתו, ללא שימוש, פגם או נזק, כשהוא סגור באריזתו המקורית בלבד.
  2. לא ניתן להחזיר מוצר שנקנה במכירת חיסול/מבצע וכדומה.
  3. על כיסויים ומגני מסך אין כלל החזרות וזיכויים לפרט מוצר שהגיע פגום והלקוח הודיע לנו כ- 48 שעות מקבלת הסחורה.
  4. “אולפון יבוא וסחר” שומרת לעצמה את הזכות לבחור ולהפעיל שיקול דעת בעת החזרת מוצרים וזיכויים.

משלוחים

  1. הספקת מוצרים:
    • אספקת המוצרים הינה בימים ראשון עד חמישי ללא ימי שישי, ערבי חג וחול המועד.
    • אספקת המוצרים מתבצעת ע”י חברת שליחויות חיצונית, קבלת המשלוח הינה עד 2 ימי עסקים.
    • כמו כן כחלק ממתן השירות ללקוחותינו אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לספק את הסחורה בהקדם.
    • אין אנו אחראים על עיכובים באספקת המשלוח אשר באחריות חברת המשלוחים.
    • עם זאת נעמוד תמיד לצד הלקוח על מנת לתת שירות וסיוע ככל שניתן
  2. עלויות משלוח:
    • הזמנה מתחת ל- 1,000 ש”ח הלקוח יחויב בעלות משלוח בסך 30 ש”ח.
    • הזמנה שמעל- 1,000 ש”ח (ללא חישוב עלות מוצרי JBL) משלוח חינם.

אחריות

  1. האחריות היא על מוצרים דיגטלים בלבד
    • אחריות על מוצרי Apple תינתן במעבדת השירות של Apple בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
    • אחריות על מוצרי Samsung תינתן בנקודות השירות של Samsung בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
    • אחריות על מוצרי JBL תינתן בנקודות השירות של JBL בישראל בכפוף לתנאי אחריות היבואן.
    • אחריות על מוצרי SanDisk למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות למוצרי Seagate למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות למוצרי Xiaomi למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות למוצרי Philips למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות למוצרי HP למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות על מוצרי Fineblue (יבואן רשמי בלבד) למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות על מוצרי KingShark – מותג הבית שלנו למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות על מוצרי Buffalo United – מותג הבית שלנו למשך 12 חודשים מלאים.
    • אחריות על אוזניות עם חוט (ללא מותג) למשך 3 חודשים.
    • אחריות על כבלים (ללא מותג) למשך 6 חודשים.
    • אחריות על מוצרים ואוזניות ללא מותג:
      • עלות המוצר מתחת ל- 70 ש”ח – אחריות במשך 3 חודשים.
      • עלות המוצר מעל ל- 70 ש”ח – אחריות למשך 12 חודשים.
  • האחריות אינה מכסה שבר ו/או קרע!