תקנון החזרות, זיכויים והחלפות של אולפון יבוא וסחר בע”מ
-
- מוצרי Samsung: את כל מוצרי Samsung שאנו מוכרים אנחנו קונים עם אחריות של היבואן הרשמי, אולפון יבוא וסחר בע”מ אינה נותנת האחריות של מוצרי Samsung.
במידה ויש בעיה כלשהי יש לפנות לאחד מסניפי Samsung בארץ.
- מוצרי Samsung: את כל מוצרי Samsung שאנו מוכרים אנחנו קונים עם אחריות של היבואן הרשמי, אולפון יבוא וסחר בע”מ אינה נותנת האחריות של מוצרי Samsung.
-
- מוצרי JBL: את מרבית מוצרי JBL שאנחנו מוכרים אנחנו קונים ישירות מהיבואן הרשמי.ניתן לבדוק אחריות על מוצרי JBL יבוא מקביל בלחיצה כאן!
במידה והמוצר שרכשתם אינו באחריות שלנו יש לפנות לתחנת השירות הקרובה אליי.
- מוצרי JBL: את מרבית מוצרי JBL שאנחנו מוכרים אנחנו קונים ישירות מהיבואן הרשמי.ניתן לבדוק אחריות על מוצרי JBL יבוא מקביל בלחיצה כאן!
-
- מוצרי Apple: את האחריות של מוצרי Apple שאנו מוכרים מקבלים אך ורק דרך ספק האחריות הרשמי של Apple בישראל “DCS”. חשוב לציין שהם דורשים להגיע עם הקבלה של רכישת המוצר. לבירורים ופתיחת קריאת שירות לחץ כאן!
-
- מוצרי הרחבת זיכרון: על מוצרי SanDisk / Western Digital / Seagate ספק האחריות הוא היבואן הרשמי “קבוצת ח.י”, במידה של מוצר תקול יש לפנות לתחנת השירות שקרובה אליי.
-
- כיסויים ומגני מסך: אין זיכויים/החלפות/החזרות של כיסויים ומגני מסך כלל.
אנו מחליפים/מחזירים/מזכים רק במקרים הבאים:
• פגם בייצור.
• טעות שלנו בהזמנה
- כיסויים ומגני מסך: אין זיכויים/החלפות/החזרות של כיסויים ומגני מסך כלל.
-
- מבצעים ומכירות חיסול: אין זיכויים/החלפות/החזרות של מוצרים שנקנו במבצע ומכירות חיסול כלל.
אנו מחליפים/מחזירים/מזכים רק במקרים הבאים:
• פגם בייצור
• טעות שלנו בהזמנה
• מוצר תקול שעדיין בתוקף האחריות שלו.
- מבצעים ומכירות חיסול: אין זיכויים/החלפות/החזרות של מוצרים שנקנו במבצע ומכירות חיסול כלל.
-
- שעונים וצמידים חכמים: על מנת לקבל החלפה/זיכוי על שעון מקולקל (בגדר זמן האחריות) יש להחזירו באריזה המקורית שלו עם המטען שהגיע איתו ועם פתק שבו רשום תיאור הבעיה.
-
- מוצרים להחזרה: על מנת שנוכל לקבל ממכם מוצר תקין שאתם רוצים להחזיר לנו יש לעמוד בקריטריונים הבאים:
• אריזת המוצר נקייה, סגורה כמו שצריך, תקינה וראוייה למכירה חוזרת.
• אין מדבקות מחיר על המוצר או כל מדבקה אחרת שהדבקתם על האריזה.
• לא עברו 30 ימים מרכישת המוצר.
• מוצר שאינו מוצר עונתי וחלפה העונה (לדוגמה: להחזיר מאוורר שנקנה בקיץ בחורף).
- מוצרים להחזרה: על מנת שנוכל לקבל ממכם מוצר תקין שאתם רוצים להחזיר לנו יש לעמוד בקריטריונים הבאים:
-
- מוצרים להחלפה/זיכוי: על מנת לקבל החלפה/זיכוי על מוצר תקול (בגדר זמן האחריות) יש ראשית לבדוק שאין איזה שבר או נזק פיזי למוצר.
במידה והמוצר נראה תקין ויזואלית אך המוצר אינו עובד והוא נמצא בגדר זמן האחריות יש לשים בקרטון חזרות.
- מוצרים להחלפה/זיכוי: על מנת לקבל החלפה/זיכוי על מוצר תקול (בגדר זמן האחריות) יש ראשית לבדוק שאין איזה שבר או נזק פיזי למוצר.
*** אנו אוספים חזרות מבית העסק פעם ברבעון או במידה ונאספו מעל 15 מוצרים ***